fredag, juni 17, 2011

22.31 biip

Har precis landat i soffan efter en jogging/pw runda på exakt 1 timma. Nu är jag i en behaglig sinnestämning, glad av bra musik i öronen och så nöjd med att jag kom iväg. Jag var såååå närma att strunta i motionen för jag somnade ihop med Milo och hur seg är man inte efter det. Tog dock mejsjälv i kragen och tackar mejsjälv för det.

I övrigt har vi haft en lugn kväll, Linette och Theo kom förbi en sväng och när dom går var det natti för Milo.
Imorgon får vi se om vi hittar på något roligt, hela familjen har behov av det. Fast vi ska göra en kul sak, vi ska hem och grilla hos min syster Heléne och Johnny. Vi har "tvingat" oss på dem;-) Skämt åtsido men det är så att dom förlovade sej på sin Kreta resa förra veckan och vi ville bara ha trevligt och glädjas tillsammans med dem i helgen. Varma lyckoönskningar till min älskade syster och hennes Johnny!

Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

WOW vad jag är imponerad av dig! HEJA!!
Grattis till din syster!

Vi är på den sedvanliga Jönköpingstrippen :-)
Igår spenderades dagen på A6, tjejerna shoppade loss ordentligt :-)

Hoppas att ni får en riktigt fin söndag!
KRAM

Helen sa...

Det var verkligen bra jobbat, ut och motionera efter att ha nattat Milo. Det har aldrig hänt här och kommer nog inte att hända!

Här regnar det idag söndag,hoppas ni har det bättre

kram