torsdag, maj 05, 2011

Vilken lycka

Som mamma till fyra underbara barn känner jag idag extra lycka över min enda dotter Linette, hon fyller nämligen 21 år idag. Grattis min älskade tös!
Att inte förgömma så fyller min syster Cecilia också år idag, dock inte 21 men bra nära;-) eller hur söta C? Stort grattis till dej med!

Vi har varit på kalas hos Linette ikväll och än om vi var hemma redan vid åtta så däckade Milo på studs, han var tydligen trött idag, fast det är inte konstigt för dom är ute i princip hela dagarna på dagis numera. Märks tydligt en förändring i förkylningar och annat för det är hela barngrupper. I nästa vecka ska han på sin första riktiga utflykt och ha matsäck med sej, spännande!

Mer lycka känner jag över en kofta/kappa som jag velat ha ett tag men som är svår att hitta. Nu hittade jag en idag och slog till på studs. Denna:)

Så snygg och användbar
Odd Molly Kettle Coat

Nu ska jag sälja min Lotta Lotta Coat för den kommer jag ändå inte överens med, jag är för storbystad och bredhöftad för modellen och ser ännu värre ut än normalt när jag har den på.


1 kommentar:

Helen sa...

Godmorgon Skåne, hoppas solen lyser på er oxå.
Men gud vilken läcker kappa/kofta. Vill oxå ha. Den var ju klockren.
Hum, kanske kan be svärmor virka, hon gör såna här lapptäcken :-)
Köpte du ny eller på Tradera eller annan webbutik?

Jag har ju nu i min äga tre OM-koftor som jag är jättenöjd med. Väntar ivrigt på att börja använda de två blusar jag oxå köpt.

Vi har heller inga helgplaner. Kanske kan få maken att så smått börja med diskbänken.

Vet du, inatt har jag drömt om olika bloggvänner. Vi var hemma i huset hos "Monas universum" (den blogg jag tipsade om häromveckan) och där var Milo och andra barn. Fast Milo var flera år äldre, och Leo försvann i alla rum som fanns så jag letade och letade.
Ibland krånglar hjärnan till det i drömmarna.
Stor kram