fredag, maj 27, 2011

Nu är det helg:)

Ännu 5 vardagar har passerat och denna veckan har verkligen swischat snabbt. Jag har haft mycket att göra på jobb men det är bara roligt, så länge det inte blir för mycket av svåra uppgifter som tar tid. Då kan det bli frustrerande.

På väg hem från jobb fick jag köpt hem de tre Clematisen som ska få klättra utanför altanen som insynsskydd. Det blev en starkväxande med vita små blommor. Fick också köpt en födelsedagspresent åt Natta, min "svärdotter". Hoppas hon gillar det jag hittat:) Tänk snart ska jag bli farmor igen, i mitten på juli är det dags för dem att få sin lilla flicka, hon ska få namnet Livia, vackert!

När jag sedan väl var hemma så var Theo här under tiden som Nettan var på hundträning. Nu börjar lillgrabben bli lite säkrare på att stå upp så man vågar låta honom resa sej lite här och var, det är nog hans största sysselsättning just för tillfället.
Theo kör med stå-upp-träning och Milo sitter i soffan och äter en isglass.

Milo har förresten varit hos mormor och morfar idag för dagis hade stängt pga planeringsdag. Pascal och Michelle (kusiner i ung. samma ålder)var också där hela dagen så barnen hade haft jätteroligt och mormor och morfar lär behöva gå i säng lite tidigare än vanligt ;-)

Jag hade tänkt träna idag men nyser, snorar och är trött ikväll så det fick vara så. Fick inte hämtat min Kettlebell heller så imorgon ska jag köra och hämta den och testa mej fram, krävs nog en del teknik så jag får kolla noga på Youtube snuttar.

Ställde mej på vågen i morse...och gjorde vågen ;-D Jag hade minsann gått ner 2,3 kg på 2 veckor. Är nere på en vikt som jag inte sett talen av på minst 6 år!! Häftig upplevelse......nu kör vi på.

Ha en underbar helg! Fast tro inte att ni slipper se mej här i helgen, nänä :)

1 kommentar:

A-K sa...

WOW... jag gör också vågen för dig! HEJA!
Smart att du inte tränar när du känner dig dålig.
Härligt att famljen utökas snart igen :-)
KRAM