torsdag, maj 19, 2011

Missing EFIT

Idag skulle ju varit en EFIT dag(ett foto i timman), det är ju den 19.de i månaden och då kör jag normalt en hel dags bilder. Det är lite svårt när man jobbar och lämna sin kamera på dagis och be dem fota är ju inte helt enkelt. Jag får försöka mej på en sådan dag på lördag för då ska vi till farmor i Danmark, ska bli kul att träffa våra släktningar på andra sidan sundet.

Nu har jag fått min kostplan av Olga Rönnberg och det får bli en del förändringar, bort med Herbalifeshakerna och in med tuggbar föda. Jag har suttit och skrivit upp en inköpslista på lite blandat, det mesta har jag hemma men måste fylla på med lite diverse för att lättare klara av att göra middagar och mellanmål.


Ärvd spindelmannentröja som jag gärna sätter på Milo som nattröja, nu vill han ha den på dagis för det är tydligen en poppis figur bland grabbarna. Jag erkänner att jag inte gillar kläder med seriefigurer på men får tänka om och acceptera, det är ju mindre viktigt egentligen.

Nä vänner, nu är det senare delen av kvällen igen och jag borde gå en långrunda med hunden. Är dessvärre för seg ikväll så det blir inte så, har känt mej trött både kvällar och morgnar sista två veckorna. Tänk om jag hade haft drivet att åka och träna efter 21 på kvällen, det hade varit perfekt. Tyvärr har jag inte det och jag vågar heller inte gå någon långpromenad på vägar som inte är belysta. Det blir ju ljusare snart och då ska jag nog börja införa en powerwalk på min 50 minutersrunda, iaf varannan kväll. Om inte anant så blir doggen nog överlycklig:)

2 kommentarer:

A-K sa...

Hihi... ja du, det är bara att acceptera att barnen kommer att gilla klöäder som vi inte är så förtjusta i :-) Men det är nog bra för deras självkänsla att vi ger med oss ibland! Filippa älskar ju kläder med Hello Kitty.

Vad spännande det ska bli att få följa med dig på äventyret med Olga. peter och jag var jätteduktiga och åkte och tränade tillsammans i tisdags förmiddag. En timme på gymmet kändes i kroppen :-)

KRAM

A-K sa...

jag missade också EFIT idag!
Har haft en riktig H-vetes dag... BLÄ!
Vi kör på lördag också!
KRAM