söndag, maj 22, 2011

EFIT 34 månader

Dags för ett foto i timman, eller så långt jag fick ihop det. Vi var i Danmark hos våra släktingar. Underbar dag!
LÖRDAG

 08.00
Nyvaken och på dåligt humör. Välling i soffan och Musse på TV så blev allt bra igen.
 09.00
Påklädd och visst måste man raka sej när man ska på släktträff.
 10.00
Bilen var i stort behov av en tvätt så det hann vi med innan vi rullade mot Öresundsbron.
Att sitta i bilen när den blev tvättad var läskigt enligt Milo.
 11.00
Öresundsbron
Spännande och msaaor av segelbåtar på havet. Underbart väder och helt vindstilla.
 12.00
Framme hos farmor och här hjälpte Tanja(kusinen) Milo.
 13.00
Vi spelar boll och grillar korv och vi är mååånga som "hygger os sammen" Stor släkt, Jörgen har 5 syskon och alla med familj, barn och deras sällskap. Moster Helga och John var också med. Linette, Besim och Theo följde också med över så ni kan själv räkna ut att det var en hel del som grillades:)
 14.00-15.00
Två däckade småherrar, Milo och Theo pausar i skuggan.
16.00
Kubbturnering som tog en del tid, det var många hejjarop och påhopp;-) Milo var lite dämpad här för han var inte helt på topp efter sin sovrunda, men som vanligt behöver han en halvtimmas tidd innan han är på topp igen.

Nu har jag inte fler foton men vi körde hem vid 18.30 och var hemma ett par timmar senare. Milo och jag kröp i säng och somnade sött båda två, trötta efter en dag i solen. Jag hade bränt mej men Milo klarade sej.


2 kommentarer:

A-K sa...

Det verkar som att ni hade en härlig dag i danmark!
Hihi, skrattar gott åt första bilden... barnet är ledset men vi har EFIT idag så mamman måste fota ;-) hihi... känner så väl igen det.
Klart att man måste vara nyrakad när man ska på släktträff!
Vilket härligt väder ni verkat ha haft, har är det kallt och regnar :-(

Jodå, det kommer EFIT från oss också! Jag började så bra igår men så blev jag så trött att jag sov bort nästan hela eftermiddagen så EFIT fick bli idag istället.

KRAM

Helen sa...

Det är inte lätt att vakna på bra humör alla dar. Tur att det gick över och att ni fick en bra släktdag i Danmark. Stora kusiner är bra på att ta hand om de små. Leo var med pappa hos sina kusiner igår och han hade haft såååå kul.

Kram