söndag, maj 15, 2011

Miss i nassen

Här sitter jag i min ensamhet, ser på eurovision röstningen. Hade tänkt mej se alla låtarna men så jag somnade ju ifrån hela tillställningen och var dum nog att stiga ur sängen strax innan 23, nu är jag ju pigg och sitter här...tokmamma:)
Spännande röstning men jag tror inte att vi vinner hela tillställningen men om inte annat så är det verkligen bra gjort av Eric Saade och hans gäng.

Nu ska jag iaf snart drömma sött och därefter vakna upp till en ny härlig söndag, undras vad den bjuder på?

2 kommentarer:

Helen sa...

Här delade vi lite. Jag tittade på alla bidragen, sen la jag mig. Bosse tittade på röstningen när han var klar med diskbänken.

Kram

A-K sa...

Visst var omröstningen spännande! Jag somnade en stund på soffan precis innan omröstningen men Anton och Felicia väckte mig och sen hade jag svårt att somna. Upp tidigt imorse för att fixa allt inför konfirmationen.
KRAM