onsdag, maj 25, 2011

Crazy Mie

Ja så känner jag mej för jag ser ut så här:)

Extrema bralls men det finns en extrem Mie bakom skalet:) Dom passar halvägs på höften och går jag ner i vikt så är dom perfekta att sätta dom längre ner på höften. Jag måste säja att dom är mycket välsydda och arbetade, syns dock inte på bilden. Milo fällde en kommentar, - Dom kan du inte ha på dej! Tror inte han gillade dem..hihi

Minns när jag var i 20 års åldern, då sydde jag själv haremsbyxor i olika tyger. Kanske något man skulle ge sej på igen, det är ju kul att vara kreativ med jämna mellanrum:)

Just nu sitter jag här och varvar ner efter en powerwalk på strax över 1 timma tillsammans med Linette. För ett år sedan kunde jag inte gå den rundan i samma takt och dessutom hade jag ont dagen efter. Helt klart ser jag en förbättring hos mejsjälv. Jag klarar också av plankan fler och fler sekunder, ja här räknar vi sekunder:)

2 kommentarer:

A-K sa...

Jag tycker att de är supercoola!
Jag sydde också byxor stup i kvarten på den tiden
:-)
Hihi... skrattar gott åt Milos kommentar!
Vad duktig du är med powerwalkandet. och visst är det skönt att känna att kroppen klarar mer och mer.

Kram och godnatt!

Helen sa...

Här syddes det viscosekjolar i alla möjliga - och omöjliga - mönster. Jag och en kompis sydde byxor en gång och då fick ett par regnställsbyxor tjänstgöra som mönster :-)

Förstår att Milo tyckte det var "konstiga" byxor, inte van att se mamma i såna.

Jag har köpt ett par grå och svartrandiga skrynkelbyxor som sitter väldigt ledigt, inte harems, men så sköna.

Nu har jag bokat en vecka på ett ställe på Fyn vecka 28, vi kan ju se längre fram om det funkar att hälsa på er på vägen dit eller hem, om ni är hemma då. Det skulle vara kul

Powerwalka på nu så kommer brallorna att ramla ner till knäna snart

kram