torsdag, april 28, 2011

Väsknojja

 Två små resväskor.
Ceannis skinnväska och Mulberry brun skinnväska och plånbok

Har jag fått toknojjan? Nej bara att det "ramlade" över mej samtidigt. Vi börjar med resväskorna...åkte till stan efter jobb idag för jag skulle klippa mej, gick då förbi en väskaffär som hade stora skyltar om att köpa dessa resväskor för 300 kr st!! Ordinarie pris 1129:-. Vi skulle ju ha en ny väska men nu blev det två, en till Jörgen och en till Milo, jag har själv en stor fin som jag fick i födelsedagspresent förra året. Detta var en drive i samarbete med Lanskrona lokaltidning och för vaje väska man köpte fick man en lott om att vinna en weekend i Köpenhamn, tänk om man har sådan tur!

Sedan till handväskorna...köpte jag nya på tradera, ett köp nu pris jag inte kunde motstå. Ceannisväskan vet jag kostar ca 2000 kr och jag fick den för 599 och Mulberryn med plånbok för 399 kr. Jag är helnöjd för dom var båda superfina i verklighet, finare än på foto!

Jag har shoppat mer men det har jag inte fotograferat. Fick bl a hem en kanonsöt klänning från Ellos som satt jättefint och är somrig och fin, passar perfekt med min hallonröda kofta.

Klippt blev jag också och det blev samma frisyr i en något kortare version, nöjd med det också.
När jag kom hem var jag akut hungrig och fick ha lite mat i mej innan jag fick stoppa Milo i säng, han var speedad idag så det tog en bra stund. Borde betala räkningar för jag har minsann inte knackat in dem än och nu orkar jag bara inte, det får vänta tills imorgon än om det egentligen är för sent med tanke på datumen, så duktig är jag : (

3 kommentarer:

A-K sa...

WOW vilken väskkavalkad! Jättefina fynd!
Vi var iväg idag och "tokshoppade" på Lindex. De hade kvällsöppet och 25% på ett helt köp. Vi shoppade byxor, caprijeans och shorts i mängder... och lite till. Nu har vi så att vi ska klara oss hela sommaren.
Mmm... det är trist att knappa in räkningarna.

KRAM

CiliaH sa...

Hmmm, blir allt lite avundsjuk på Mulberryn :) Står högt på min önskelista :D

Kram

Helen sa...

Det är ju "gratis" när det är så billigt :-)
Vad gäller handväskor är jag en "sorglig kvinna" - helt ointresserad. Köper en diskret typ vart 4:e år på Åhléns. Gillar inte att behöva byta, orkar inte "matcha" kläderna. Men dom är fina.
Kul att klänningen blev bra, det är ju alltid en chansning att skicka efter.

Ha en superhärlig valborg nu

Kram