söndag, april 24, 2011

Staketet flyttat

Idag blev staketets förflyttning avslutat och maken är lättad, det har stått honom upp i halsen att göra detta tråkiga jobb. Besim har hjälpt honom idag med. Stort tack Besim för att du är så snäll!

Vår påskdag har varit härligt avkopplande. Vi tog först påsklunch på altanen tillsammans med Linette, Besim och Nora. Sedan gick jag och Linette med våra småpojkar i vagn och hundar i koppel iväg till en stor gröning för att prova släppa ihop hundarna, det gick över förväntan och kändes jättebra.
När Milo sov middag slängde jag mej på trädecket en stund, härlig känsla och oerhört avkopplande....sommarkänslan infann sej på riktigt.


Konsten att toka sej är det inget fel på:)
Milo har på sej en biltröja medtillhörande skor från Molo och canvasshorts från GeKås, riktigt snyggt och det tyckte Milo också.

Kl sex var det dags för en tripp till mormor och morfar för kvällsmat, en god buffé med en massa hemlagat, för er som inte vet kan jag berätta att mamma är mycket duktig på matlagning. André och Anna var också där och vi fick en mysig kväll tillsammans.

Milo fick vara uppe till halv tio ikväll sedan orkade han inte mer, då tyckte han att vi skulle läsa en bok=sängdags.

2 kommentarer:

A-K sa...

De härliga "lata" dagarna fortsätter förstår jag :-)
Vad skönt att ni fått flyttat staketet nu! Jag kan tänka mig att detta har hängt över er! Vilken underbart snäll svärson ni har!
KRAM

Anonym sa...

Ja nu kan Görgen koppla av detta staket och sedan skita i den knäppe gubben som ska jävlas med allt o alla. Duktigt av Bessim att hjälpa honom. Svärfar är ju gammal o blir trött av sin egen trädgård. Vilken härlig påsk och klart vi ska träffas och ha det bra alla. Tack för mat komplimangen ,synd bara att maten har sina gränser idag blir det enkelt bara att skaka ha ha. morgonpromenad mellan 9-10 blev det.
Ps påsk puss till goe MILO. Mormor