fredag, april 15, 2011

Sömntutor

Mammas charmtroll - bustroll

Jag fick inte bloggat igårkväll och anledningen var att jag somnade när jag nattade Milo! Så nu har jag fått sova i mer än 9 timmar :-O

Hinner lägga in något långt inlägg för det är tidig morgon just nu och det är dags att leta fram kläder till oss. Milo sitter i soffan och dricker sin välling och ser på Clifford.

Nu är det snart helg och vädret verkar bli skapligt, vi har fullt på schemat men det är bra aktiviteter så det är helt ok:)
Ha en underbar freda' alla goa!




3 kommentarer:

helen sa...

Vad skönt med en långsovning. Här var det tvärtom igår. Lagom till läggning så ville Leo ha flingor, mjölk, banan och puffar. Tre portioner blev det och sen ville han inte sova.
Verkligen bus i Miloblicken

Hoppas alla helgplaner går som planerat.

kram från oss

Jost sa...

Härligt att få sova så länge! Vi ska få sol här i helgen och det hoppas jag ni också får. Hela veckan i GP´s väder för vår zon var gul vilket betyder. 10-15 grader!! Ha en underbar helg!

A-K sa...

Så skönt att få sova så länge!
Jag behöver ju aldrig lägga mig med Filippa för hon somnar själv så jag får aldrig tillfälle till att somna så tidigt.
Hoppas att ni får en riktigt fin helg :-)
KRAM