onsdag, april 06, 2011

Mer kalasande

Denna årstiden på året är den mest hektiska vad gäller kalas för vår släkt. Idag var det min söta systerdotter A som fyllde 17 år. Hon blev överraskad av oss alla som hade installerat oss i byns pizzeria och efter lite lur så fick min syster dit henne ovetande och när hon kom in på pizzerian sjöng vi fint för henne:) Vå åt mat och sedan en supergod chokladtårta som Linette bakat åt dem, det var hög klass på den tårtan! och jag vet hur många timmars arbete det låg bakom den...jag hade då aldrig gett mej in på den om jag säjer så;-)
Vi hade en mysig kväll tillsammans och vid 21 tiden gick vi hem för Milo behövde verkligen komma i säng.
Denna underbara skapelsen hade Milo med sej hem från dagis idag, han har sått krasse och sedan pyntat med en egentillverkad kyckling, visst är den söt! och han är mycket stolt över sitt påskpynt.

2 kommentarer:

A-K sa...

Vilken mysig överraskningsfest 17-åringen fick!
Och ni hade ju nära hem.
Supersött påskpyssel :-) Jag förstår att han är stolt!

Filippa är fortfarande febrig, bara feber och inget annat.'
KRAM

Malin sa...

Så söt påskkyckling :-)
Kram på er