tisdag, april 05, 2011

Känner ni igen mössan?

Denna underbara mössan, tycker jag då, beställde jag av en sömmerska till Milo när han var bebis. Tillhörande tossor och vantar hade vi också. Nu har Theo växt i setet och jag tycker han är underbart fin i mössan, att han sedan är en riktig sötunge gör ju inte saken sämre:) Detta är ett sådant set som jag inte kunnat förmå mej att sälja och bara känslan av att det bara finns ett set i denna färgställningen gör det extra speciellt.

Dagen till ära har inte bestått i något utöver det vanliga så jag har inte så mycket att berätta. Borde vara i säng just nu men har inte kommit längre. Satt och skickade brev till en webbshop där jag köpte mina kappa ifrån, den är redan söndrig och jag har bara haft den på 4 gånger:( får se vad dom säjer om det.

Borde också tänkt ut vad jag ska ha på mej imorgon och tagit fram det men jag får väl tänka ut det nu när jag kryper till kojs, nattnatt söta ni!

2 kommentarer:

A-K sa...

Hihi... nu var du hos mig samtidigt som jag är här hos dig :-)
Men du, vad lik Theo är Milo! Jag fick titta länge innan jag kunde se vem av dem det var på kortet :-) Gulligt! Och visst är det underbart att spara vissa kläder.

Vad trist att kappan redan är trasig :-(
Hoppas att det löser sig!

Anton har inte ont i såret, men det är ju lite jobbigt med såromläggningen två gånger om dagen och just det där att vi måste ränna till sjukhuset varje vecka. Och på toppen av allt, vetenskapen att om det inte läker som det ska så måste operationen göras om :-(

KRAM

CiliaH sa...

Sötisen :) Som han växer! Jag har förresten fortfarande Kik kid-fleecejackan här. Måste vi lösa en dag.

Kram