tisdag, april 26, 2011

Hälsokoll

Jobbedag och trodde jag skulle vara segodego men det var inga problem att varken stiga upp eller jobba. I eftermiddags var jag på en hälsokoll med EKG och hela paketet, allt verkade bra. Har bara en del prover som ska tas imorgon bitti för det skulle vara på fastande mage och det visste inte jag.
Fick även gått igenom mitt problem med min mage och nu skickas remiss till både gastroskopi och någon annan undersökning där jag ska ha någon slang ett par dagar för att mäta hur magmunnen arbetar...blä och åter blää och synd om mej:(

Milo var däremot seg ikväll, han ville mest att vi skulle sitta och mysa i soffan. Tar att ligga på topp under helgdagarna:)

Hade bokat upp en Odd Molly klänning men efter att ha sett andra bloggares provning så avbokade jag min reservation för den kommer vara för liten över bysten, trist för jag trodde att jag hade en fin sommarklänning klar. Jag får leta vidare och klänningar är ju toppmode i år så jag ska nog inte stå utan:)

1 kommentar:

A-K sa...

Det är väl jättebra att du får din mage utredd!
Jag ramlade över Groupon-kupongen på babyshop av en slump och det är ju inte dumt att ge 200 kr för 500 kr :-)
Det kommer en massa bra erbjudande hela tiden. Jag har varit med på en liknande sida "letsdeal" länge och fyndat en massa.

Var det en Superian dress du bokat? Den är jättefin, jag är sugen men köper inte utan att prova.

KRAM