fredag, april 08, 2011

Det susar i säven och lite till!

Som det har stormat idag, tyckte att det ökade på rejält i eftermiddag. Idag har jag varit med på en kundmiddag på ett jättemysigt ställe. Kunden vi var ute och lunchade med har jag haft mycket kontakt med på mitt tidigare jobb så det var trevligt att träffas igen. Det är ju så att flera av de kunder som PEMA har finns också på mitt tidigare arbete. Så fungerar branschen, företagen hyr från flera uthyrningsföretag för att pressa priserna och sprida ut sina inhyrda enheter.

Vi har passat Theo ikväll och det går som alltid mycket lätt. Han är ett litet solsken måste jag säja!

Nu har han nyligen åkt hem och Milo har somnat. Imorgon ska vi jobba i trädgården är det tänkt. Kommer även en som ska köpa vår barnstol för den används inte mer och vi har ju en IKEA stol som våra barnbarn får ha som sin stol när dom är här.

Nu är jag sur på vågen, jag har fastnat i min vikt och det står bara still:( väldigt irriterande! Antar att det bara gäller att köra på som innan och öka på med lite promenader så bör det väl ta ett ryck rätt som det är.

2 kommentarer:

A-K sa...

Vilka söta små "fiskar" du har där på golvet :-)
Vilken trevlig lunch du har haft idag!
Filippa har fått röda flammiga prickar på magen och ryggen så nog var det tredagars feber hon hade. Idag har hon varit pigg och alert så på måndag blir det dagis igen.
Jag ska till nya gymmet (spa) imorgon och träna vattengymnasti, det skabli kul.
Det är bara att köra på så fattar kroppen snart att den ska släppa ifrån sig lite vikt, men visst är det trist när man står stilla.

Hoppas att ni får en fin helg!
KRAM

A-K sa...

Hallå hallå!
Jag väntar på min dagliga Mie och Milo-dos :-)
KRAM