fredag, april 01, 2011

Bloggpyssel

Här behövdes lite nya glada vårfärger tyckte jag. Headern får jag göra om för det går inte att centrera, den får helt enkelt fixas till en bredare bild så den fyller ut mer. Det ser ju urdumt ut så som den är nu men jag orkar inte pyssla mer ikväll så ni får stå ut.

Jag och Milo körde och handlade födelsedagspresent till Pontus och lämnade ett par byxor på Lindex, köpte ju två för jag var osäker på vilken färg jag skulle behålla, det blev dom kittfärgade för att passa bäst att kombinera i garderoben. Efter det var hade Milo en önskan, lördagsgodis. Han fick plocka lite lösviktgodis och han är ganska bestämd över vad det är han ska plocka, även pappa fick lite lakrits. Mamma ska hålla sej ifrån påsen...lååångt ifrån:)

Imorgon ska jag, Milo och hans mormor på vårmarknad i staden, mysigt! På kvällen blir det kalas hos morfar och vi ska även passa Theo så han får också kalasa med oss.

Inga kommentarer: