söndag, april 03, 2011

Barn och barnbarn

Vi tar dem i åldersordning, Pontus, Milo, Tilda och Theo, två barn och två barnbarn.
Här busas det i sängen.

Helgens sammanfattning är att vi både har haft trevligt och fått gjort en hel del, inte illa. Nu ikväll har vi varit på kalas hos Pontus, vi fick god mat och fika. Tilda och Kajsa hade bakat härliga cupcakes, jag håller mej ifrån sådant men smakade lite av Milo, mumma säjer jag bara!

Måste också berätta att min diet under veckan inte gav något resultat så jag kan lika bra fortsätta som tidigare och gå ner några hekto/vecka. Blev lite besviken på det för jag har varit duktig, det är bara motionen som halkat efter något.

Nu ska ajg inte plåga er med fler inlägg idag utan snart gå i sängen min och sova gott. Natti på er!

2 kommentarer:

Barn & Inredning sa...

Ser mysigt ur...och verkar härligt!!
Hoppas ni hade en fin fin dag.

Kram Malin

A-K sa...

Vad duktiga ni varit i helgen!
Fin bild på barnen och barnbarnen :-)
Ibland kan det ta en vecka innan ens ansträngningar syns på vågen, kämpa på!
KRAM