torsdag, mars 10, 2011

Testar om kommentarrad finns med

4 kommentarer:

M sa...

bkbk

Anonym sa...

Ja vardagen finns altid bara den går som vanligt ska man va nöjd. Igår gick våra tankar till HÅkan och jag överaktivera dagen på ett bra sätt,utschasad kl 8 mys i soffan till min förväntansfulle serie på Tv .(borgen) sedan ff o sängen.Du är en god o snäll dotter Marie,Jag önskar dig o de dina allt gott men det vet du ju. Idag har jag varit o klipp mig hos den nya frissan i Häljarp det ser bra ut och va ett bra pris. Nu ska vi köra o bowla i Lödde tycker Bengt sedan fika hos mormor efteråt.

Vilka fina söta kläder du köpt och din kofta ser du så SMAL ut i ,men tyvärr blev väl blånboken också tunnare ,men strunt i de finns värre saker.Denna är till glädje för dig. kram

A-K sa...

Nu funkar det igen, Jippie!
KRAM

Anonym sa...

sover du ikväll eller du tränar på löpbandet?
Jag har tittat på Kalla Fakta om magsäcksoperationer och problemen med hud och psyke efter.Det är helt klart att man ska stoppa innan man blir fet. vi hörs imorgon. kram