fredag, mars 11, 2011

Bloggar från jobb

Hej vänner, hoppas ni mår underbart idag! Tänk vilka underverk solen kan göra med en, man blir glad och pigg och vill hitta på en hel massa roligt saker:)

På mitt schema för helgen står:
  • Handla väggfärg och måla tvättstugan
  • Sy gardiner till tvättstugan
  • Hämta Lucas födesedagspresent och mina tennljusstakar
  • Handla mat på hemvägen idag
  • WLC informationträff (om någon är nyfiken så säj till, jag får ta med mej några personer, kostar inget)
  • Kalas hos Lucas på söndag
  • Långpromenad, helst ute i Barsebäck och på promenadbandet.
Nu stoppar jag listan för annars är jag rädd att jag inte kan hålla mej till den.

Igår fick jag inte gått på mitt band något för när jag väl fick tillfälle så var jag så trött att jag bara satte mej i soffan och pratade med min syster i telefon och sedan i säng och sov gott natten igenom. Milo vaknar bara till snabbt ett par gånger/natt numera och jag mår så bra i själen att jag somnar om direkt utan att ligga vaken som förr. Så förbenat underbar känsla!!!

Tjipp vänner och njut dagen och livet:)

Inga kommentarer: