onsdag, mars 09, 2011

Tappar konceptet

Kväll och läggning = en seg mamma. Så känner jag mej när jag nattat Milo. Jag får ju alltid gå och lägga mej med honom och vänta till han somnat. Jag har själv satt mej i denna situation och har inget emot det som sådant men jag blir så seg när jag kommer upp igen, ofta så slumrar man ju till själv. Jag vill inte bli seg för jag vill känna glädje över att ta en motionsrunda men det bär emot när man segat ihop såhär. Jag får nog ändra tiderna lite och testa att ta en runda innan Milo somnar och hoppas på att man kan få göra det utan avbrott. Tänk så lätt det är att göra problem stora ;-D

Jag sorterade i Milos garderob tidigare ikväll och jag fick ihop mer än en tvättkorg med för små kläder, helt galet att han växt så mycket. Nu hittade jag visserligen en del t-shirts och shorts från förra sommaren och det åker ut på Tradera i helgen. Hans Småfolk regnställ och tillhörande gummistövlar får också säljas för det kommer inte användas mer nu när vi hängt ett nytt set på dagis. Egentligen skulle jag tagit foto och lagt ut här i bloggen för jag vet att några av er har nytta av storlek 86/92 men det är en hel del och då fyller jag bloggen med foton:) Är det något speciellt ni behöver så hojta till, jag har lite av varje, Name it jeans i små 92.or för 50 kr/st, Nova Star bomullsfodrade byxor strl 86, 150:- st, Molo/Katvig tröjor 75:- st mm. Nu lägger jag priser som är under det jag kan få på Tradera (oftast)

Har nog inte så mycket mer att berätta idag för det är mest samma rutiner varje dag:)

Jag sänder en tanke med en varm kram till min lillebror som dog för 30 år sedan, endast 5 år gammal och idag fyller Håkan 35 år.
Det gör ont att tänka tillbaka på den tiden och jag kan må så dåligt över att känna hur min mamma led, ja min styvfar också. Min mamma betyder så oerhört mycket för mej och hon ska ha det bäst alltid för hon har redan gått igenom det värsta som kan hända en mamma, att mista sitt barn.
*Tårar faller, tankar smärtar*