tisdag, mars 08, 2011

Massor av shoppade kläder i brevis

Oj vad det hopade sej i brevlådan:) Vi blev mycket nöjda med allt vi köpt. Det är så bra med speciella erbjudanden man får så här inför våren. Milo har tagit ett rejält skutt på längden och många kläder har blivit för korta i både ärmar och ben.
Vi börjar med Milos kläder.

Miniature 3/4 jeans och Molo lurvfleece. Nu får hans gröna säljas för den börjar bli liten och då är det ett måste med en ny:) Molo lurv har Milo haft sedan han var 3 månader gammal så det hör till.

Miniture tröja och strumpor, Nova Star jeans och en LCKR jacka
Jackan är till nästa vinter men jag kunde inte låta bli att köpa den för jag fick den för 220 kr! Snorbilligt:)
Så var det mamsens Odd Molly Canna Cardigan i vintage rouge, strl 4.
 Passade perfekt och är verkligen fin!

Idag har jag stoppat i mej en god semla, blev bjuden på jobb. Borde kanske inte äta sådant men livet måste få lite av det onyttiga med jämna mellanrum:) Ska väl erkänna att jag fick lite dåligt samvete men jag får ta i lite extra på mitt promenadband.

6 kommentarer:

A-K sa...

Vilka fina kläder både du och Milo fick hem idag :-)
Canna cardigan sitter perfekt på dig!
Jag klickade hem den rosa Småfolksjackan till Filippa hos Funkybaby så hade 25% rabatt idag. Tyvärr var den gröna slut i rätt storlek.
KRAM

WWmor sa...

Hej!
Åhh vilka fina kläder.. den tuffa jackan var supercool!!! vart hittade du alla dessa fina kläder?
Du var superfin i din nya cardigan!!

Bilden på Milo och Theo var helt underbar!! VIlken fullträff!!

kram

Helen sa...

Längtar efter att få börja använda Molo lurven som jag köpte till Leo i höstas.
Verkligen tuffa 3/4-byxor till Milo. Här har det oxå växts en del, leos mjukisbyxor i strl 80 är för korta och han drar i benen.
Snygg kofta till Milomor oxå.

Och självklart måste man unna sig gottis.

Kram från sthlm

Malin sa...

Hej Mie!
Vilken storlek är det på lurven om du ska sälja? ;-)
O vad är det för grön??
Kram

Anonym sa...

SÅ fina kläder, tröjan passade sig perfekt. Vinter jackan du köpt till milo var jätte fin, känner igen mig med att köpa "i förtid" hehe, jag kan aldrig hålla mig när jag ska köpa till mig. Börja med sommar kläderna redan i höstas :). Så nu har man en massa. Allt bra med er? Hoppas förkylningen försvinner, så ni kan bli pigga. Kram på er /kajsa

A-K sa...

Det finns ingen kommentars-"knapp" att trycka på på det senaste inlägget. Har du ändrat i inställningarna?
KRAM