fredag, mars 11, 2011

Påfyllning av mammas garderob

Nu undrar ni säkert hur jag kan köpa så här många plagg på en gång men jag får väl erkänna att jag gillade känslan av att köpa vad jag kände för utan att behöva tänka, nej det kan jag inte köpa för det är för dyrt osv. Jag har ju fått en betydligt bätte lön + att jag har dubbla löner under några månader. Ni ser hur jag försöker försvara mej va? Jag kunde ju också valt att inte visa vad jag köpt men jag är så glad för mina kläder och tycker det är kul att få visa er, ni som inte gillar det får blunda ;-)
Ska jag försvara mej ännu mer så kan ajg berätta att dollarn är en bra valuta att handla i och ytterligare 20% gör saken lite bättre och sedan gratis frakt från utlandet.....do You see my point`?
Denna har jag beställt fast utan fransar, dom hade jag bara fastnat med.
Denna kofta passar till allt
Jeans och denna, jag tackar jag:)

1 kommentar:

A-K sa...

Visst är det underbart att bara klicka hem det man vill ha :-)
För mig behöver du inte försvara dig, jag förstår till 100%!
kram