måndag, mars 07, 2011

Segodego måndag

Dagen på jobb har varit seg, hade inte så mycket att göra och mina kollegor var också sega idag så ingen satte mej i arbete än om jag bad om mer:) Jag är väl seg för denna envisa förkylningen tar nog på krafterna. Mitt öra har spökat lite idag med men det gör inte jätteont och penicillin ska man ju inte ta om det inte är rejält. Både Milo och jag har nog samma typer av öroninflammationer, dvs lättare som bara värker lite/hugger till ibland och sprakar när man snyter sej.

Wlc kurs var det dags för idag, minus 0,3 kg och som vanligt så får man ju tänka, allt som är minus är bra.
Mer motion, mer protein och mer vatten får vara veckans mål.

1 kommentar:

A-K sa...

Precis, ett minus är ett minus oavsett storlek :-)
BRA jobbat!
Jag har varit supereffektiv idag och arbetat bort en massa måsten!
Har du testat med vitlök i örat?
KRAM