lördag, mars 12, 2011

Lördag

Uppkrypen i ett soffhörn ikväll igen, Eric Saade vann nyss melodifestivalen, han kan säkert charma i Tyskland. Jag hade själv ingen låt som jag tyckte var självklar. Jag är inget stort fan av melodifestivalen numera, tycker det är för långdraget.
På tal om musik så måste jag lära mej ladda ner musik i telefonen så jag kan ha lite ösig musik att lyssna på när jag går på mitt promenadband. Det känns kanonbra att ha det och gå på för när man går 30 minuter i rask takt så blir jag iaf svettig, rejält. Nu svettas jag väldigt lite på kroppen men på huvudet så flödar det på och det känns så jäkla bra!

Nu har min tvättstuga blivit rosa...vad tycker jag då? Ja jag vet inte om jag ska vara ärlig, det blev mer rosa än jag tänkt mej. Jag ska dock låta det vara och sy mina gardiner och sätta upp så för vi se hur det ser ut i helhet. Färgen ser nog ut som kraftig lingonmjölk! :-o det är inte en Mie färg.

Har pysslat lite också, detta är en vit plastburk som det varit Herbalifepulvet i och den har jag klätt med tapet. Tapeten köpte jag på Colorama, en sådan provrulle som dom sålde för 20 kr. Jag tänkte fixa till lite sådana här burkar och ha på Milos rum till kritor och annat smått plock som barn har.
Ville bara visa min lilla söta blomma som slagit ut, jag tycer att den är så vacker!

Var ju iväg på på infomöte kring Herbalife och då blir man peppad som bara den. Nu ska jag ta nya tag igen, har ju haft en liten svacka, om än inte helt tokig. Träffade två goa tjejer där och jag säjer till er, vet ju att du G läser hos mej, tack för en härlig pratstund och hoppas ni också kände nya krafter krypa fram. kram på er!

Inga kommentarer: