måndag, februari 28, 2011

Varför är måndagar så dryga

eller är det för att vintern inte vill släppa taget om oss? Jag är så gott som alltid på alerten när jag ska gå upp på morgonen men nu känns det tungt, i morse ville jag bara ligga kvar. Tyvärr kan jag inte det för mitt schema är så bra upplagt och jag kan inte rucka på rutinerna. Jo om jag hade struntat i att duscha så kunde jag sovit en stund längre...men om jag inte duschar så vaknar jag inte till liv på rätt sätt.

Jag har en förkylning som satt klorna i mej, Milo är också förkyld men vi får hoppas att det stannar vid det normala så vi kan jobba och gå på dagis som vanligt.

Nu ikväll så var jag på min WLC kurs som vanligt och hade gått ner 0,6 kg trots mycket slarv. Visserligen är jag på gång igen efter ett par veckors svacka.....på gång, ja sedan idag då ;-D

Shopping har jag roat mej med ett par dagar nu, flera OM plagg till mej och en beställning till Milo med lite blandat, visar när jag får hem sakerna. Sängen har fått ett sängöverkast som ska hämtas på posten. Nu är det slutshoppat för denna månaden tycker jag. Funderar på om jag ska lämna tillbaka V-jeansen, vet inte om dom är för vågade för mej. Ser kanske töntigt ut när man är en knubbis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev upptagen ikväll efter wlc slut av den tjejen som satt vid mitt bord. Hon är lite dryg och vill prata ,hon är nog rätt osäker och tycker kanske jag är trygg att diskutera med. Bra nu är du på G denna veckan du har redan en markerad midja. Lik din mor men söt änndå,ha ha kul va.Har du hittat ett sängöverkast nu,roligt.
Vad är OM plagg? Kan man slå upp det på nätet?
Om du sover nu och läser detta på jobb så ha en bra arbetsdag och snyt dig,kram mamma.

A-K sa...

Haha ;-)
Så du har shoppat klart för den här månaden... tur att det är ny månad imorgon!
HEJA!
Vad duktig du är och vad bra att du är på banan igen!
Filippa har fruktansvärd hosta och är snorig så hon är hemma från dagis. Hoppas att era förkylningar snart går över!
KRAM