tisdag, mars 01, 2011

När ska vi få njuta av lite värme och sol?

Nu är jag i desperat behov av vår! Jag känner mej helkass nu ikväll, min förkylning har lagt in en högre växel i eftermiddag och nu är jag faktiskt sjuk, synd om mej. Jag kommer ändå gå till jobb för jag har en tid för mammografi kl 08.15 och med panodil går det mesta, tror inte jag kommer bli mycket sämre än jag är just nu och då går det.

Ser att många av er Traderar en runda, jag kanske också skulle slänga ut en omgång till för att döva mina köp jag gjort i dagarna.Till min mamma:- Mamma, OM står för Odd Molly. Visar ett plagg jag beställt.
Såg färgen i verkligheten och blev såld på den, finare än på produktbilden. Man kan nog kalla den hallonfärgad och det är en nyans som jag gillar, cerise är ju inte min färg men hallon är fint och klär mej bättre. Denna kommer ju vara jättesnygg till jeans och det är ju det jag använder mest. På framsidan har den ett innerskickt som är i silvertråd och detta anas igenom maskorna. Det känns lite extra lyxigt:)
Odd Molly Canna Cardigan vintage rouge

1 kommentar:

A-K sa...

Canna koftan i den färgen kommer att bli perfekt på dig! jag har bara köpt ett plagg hitills av vårkollektionen :-)
Hur står det till med förkylningen?
KRAM