söndag, februari 27, 2011

Lördag och söndag i ett

Jag hann inte med bloggen igår för dagen gick i ett. Jag tog mej en ensamtur till Borgeby kids & friends i hopp om att köpa någon söt blus men jag tyckte inte någon föll mej i smaken, tyckte inte deras Odd Molly sortiment var så stort men dom har säkert också försenade leveranser som jag sett andra skrivit om.
Jag hittade en söt Maileg torkstativ som jag tvunget ville ha, ska virka någon söt liten tröja att hänga upp med dessa härliga minitvättklämmor i trä.

 När jag varit i Borgeby så styrde bilen mot Center Syd(igen) jag hittade ett par bootcut mörka jeans på Lindex, ett par V-jeans på HM till mejsjälv! och ett par stövletter på Scorett.
 Till Milo köpte jag ett par kanonfina mossgröna mjuka muddjeans på Lindex, kanonfina på.
Jag håller på att tappa greppet om min viktminskning och investerade i två lådor proteinchokladbars. Vi var hemma hos mamma på kvällen och åt middag och såg lite på mello, tyckte inte låtarna var så bra precis, Linda B var nog den jag gillade bäst.

När vi kom hem vid 21.30 så gick jag och nattade Milo direkt och somnade såklart själv.....det var inte vad jag hade tänkt mej en lördagskväll men tydligen så var jag tröttig....har ni tänkt på hur trött man är just för tillfället, måste vara den långa vintern.

På dagen var jag och Milo ute en stund i trädgården och just då var det underbart, kändes som vår i luften.

Förresten, vill berätta om Milos artiga sida. När vi var på loppisen så stod en gammal farbror där Milo hade tänkt gå förbi. Helt plötsligt kom det från ingenstans, - Ursäkta mej! Farbrorn tittade på Milo och såg helt spak ut! ;-) och flyttade sej. Visst är det sådana speciella små ord som gör att man tycker dom är underbara och smarta.

1 kommentar:

Helen sa...

WOW, V-jeans, minns känslan när jag fick ett par när jag var 6 år. Är dom tillbaka? Säkert nåt annat nu än då. Själv har jag shoppat nada den senaste månaden, känns riktigt bra. Men nu blir man lite vårsugen. Här har det varit dålig koll på mat och noll träning sista veckorna. Så imorgon är det nya tag, om bara min förkylning försvinner. Mello var user. Visserligen var det fart i Lindas låt, men herregud vilken pinsam text. Går ju inte att skicka ut i europa.

Ha en bra vecka.

Kram från oss