fredag, februari 18, 2011

DramaKing

Man brukar ju säja Dramaqueen men här har vi en dramaking or prince :) Här nedan kan ni se Milo stå och sura och själv se sej i spegeln. Han surar över att jag ville fotografera hans nya tröjor jag köpt! Jag fick inte göra det för honom....huuuvvaa! vilket humör man kan ha då...ibland jäfvligt irriterande och ibland kan man inte annat än le åt honom.

 Nya jackan som har en hoodzip undertill, den sitter med fästen och går att ta av. Så snygg på och verkligen cool. Lite förvånad över mitt val för jag brukar välja klara färger och gärna grönt men denna är kakigrön och grå. Ikks heter märker och jag hittade den på Babyshops rea.
 Milo snodde jackan för den fick jag minsann inte heller fotografera men jag hann ta båda baksidan på jackan och Milo:) Tror ni grabben är trött på mammas kamera?
 Ett par Molo tröjor, en kortärmad och en långärmad. Storlek 98 har vi gått upp i dessa tröjor och tur var det.
En kille som kan allt blev helt plötsligt liten och ville ha mjölk på bebisflaskan. Ja vad ska man säka;-D Älskade trotsingar...hihi

1 kommentar:

A-K sa...

Visst är de söta våra "trotsungar" :-)
Nåja... det går ju över!
Fina kläder du köpt till Milo!

Trevlig helg!
KRAM