måndag, februari 07, 2011

Det går framåt - nedåt

Bra dag på jobb, mer lärdom in i knoppen. Idag fick jag en ny stationär telefon och sedan kom en sjukgymnast/säljare och hjälpte mej med inställning av skrivbord och stol, jag fick också ett nytt mindre tangentbord/rollermouse och handledsstöd, helt perfekt!

Inom citygross på vägen hem från jobb för att komplettera det som maken missade handla hem, mjölk. Tror ni då att en kvinna kan gå in i en affär och BARA handla mjölk? Nej såklart inte, det blev en massa annat måste ha hemma men faktiskt inget onödigt:)
Postade ett par Traderapaket och sedan körde jag hem och fick middagen serverad, fläskestek med knaprig svål, potatis, grönsaker och svartvinbärsgelé - attans vad gott maken! och vilken lyx att få middag serverad, me like:) Jörgen har varit hemma med Milo idag så vi inte skulle smitta kräksjukan vidare.

Nästa anhalt, WLC kursen. Det var positivt idag med - 0,7 kg, mindre fett% och högre muskel%, bra! Det börjar kännas lite smått på kläderna nu, kan t o m ha mina Lewis som är ett bra att ha som måttband. Jag har gått ner 7,5 kg nu, sedan i somras då.

Nu får jag nog ta tag i paketering och sedan är det sängen. Kram och natti vänner!

2 kommentarer:

A-K sa...

HEJA vad duktig du är!
Bara handla mjölk? Nej det fungerar ju inte :-)
Jag fick ett annonsblad från Citygross igår som jag bläddrade igenom, all reklam brukar åka direkt i papperåtervinningen. Men jag hittade en massa fint, det får nog bli en sväng dit (närmsta finns ca 5 mil bort) snart :-)
Här har magsjukan drabbat hela huset :-(
KRAM

Helen sa...

Bra jobbat. Det är en härlig känsla när man kommer i sina gamla jeans. Just det hade jag som mål för precis ett år sen när jag började min viktnedgång.
Citygross har jag aldrig handlat på faktiskt.
Verkar vara en bra arbetsgivare du hamnat hos

Kram