lördag, februari 05, 2011

Dagen började så bra...men

Här sitter jag och hänger och tycker synd om mejsjälv. Mamma och jag körde ut en sväng till Enkla Ting och skulle se om vi hittade någon present till Lucas, mamma hittade men inte jag. När vi var på väg hem så kände jag mej konstig i magen men trodde att jag var för hungrig, det var jag inte. Under eftermiddagen blev jag sämre och till slut fick jag ringa våra vänner och avboka kvällen hos dem, vi skulle äta en god middag och snacka i timmar:) Jag hade bara ringt henne så satte en omgång Vinterkräksjuka igång. Jag har sovit någon timma och försökte äta lite innan, gick inte så bra. Nu sitter jag med en kopp te och hoppas på att få behålla den. Bara nu inte Jörgen eller Milo får en runda. Vet inte hur vi ska göra imorgon när vi ska till Lucas, hur länge smittar man, är det verkligen 48 timmar?

Vad jag shoppade får jag visa imorgon för orken finns inte just nu. Nattnatt vänner!

1 kommentar:

Helen sa...

Oh, yes 48 timmar gäller, trist men sant.
Krya på dig
kram