tisdag, februari 01, 2011

Började bra;-D

Jag får nog skickas till något hem där man kan göra en back-up..hihi Dagen började med att väckarklockan visade sin ilska kl 05.30. Jag hade sovit som en kratta och ville egentligen inte gå upp men var ju ändå så passa spänt nyfiken på dagen så jag kom upp utan problem. In i duschen och hann fixa till mej själv helt innan Milo vaknade 06.30. Han fick sin välling framför TV.n och sedan när jag skulle gå och klä honom kom jag på! Men herre jisstaness, jag skulle ju inte börja förrän kl 9 första dagen, nice(med en viss irritation i ordet) var det bästa ord som dök upp i huvudet då. Relaxa och mysa med Milo hanns då istället med och det är ju inte fy skam.

Arbetsdagen har gått bra och det är mycket nytt att lära sej. Idag hade dom lite stress där för revisorerna var där för sammanställing av bokslutet och två av säljarna var iväg hela dagen och då kom jag i kläm. Mitt skrivbord anlände under förmiddagen för det hade blivit försenat och då packade jag upp datorn och hjälpte tjejen på ekonomin med att kopiera papper till revisorerna. Trevliga människor mötte jag och allt känns jättebra. Imorgon ska jag åka och handla kontorsprylar, en neongul vinterjacka och en ny mobil på företagets bekostnad. Men vilken mobil ska jag välja, får välja vad jag vill? Tror jag vill ha en Nokia eller Sony Ericsson, jag är ju inte nöjd med min Samsung jag har så en sådan blir det inte. Har ni tips så hosta till snabbt:)

Jörgen hämtade Milo på dagis och han var glad fram till jag kom hem, då var det alla sorger och besvär som finns...ojojojoj. Till slut fick vi sitta i soffan och mysa fram till det var läggdags, för ert mindre intressanta vetande så somnade jag intill Milo i soffan, det har inte hänt på evigheter:)

Idag har jag varken inredning eller foto på Milo att komma med, hör inte heller till vanligheterna!

2 kommentarer:

A-K sa...

Om tapeten är vit röstar jag på de bondromatiska gardinerna.
Härligt att allt känns bra på nya jobbet. Jag har ju en Iphone (är inne på min andra) och är mycket nöjd med den!
Filippa ligger två kurvor under normalkurvan både på vikt och längd och där har hon legat hela tiden.

Hihi... inte konstigt att du somnade i soffan när du dels sov dåligt, dels vaknade för tidigt och dessutom började på nytt jobb.

KRAM

Pontus sa...

Iphon//din store son ;)