tisdag, januari 25, 2011

Packat och klart

Imorgon bitti bär det av till Ullared, tillsammans med A-K och Filippa. Milo kommenterade det idag, han skulle handla sa han och sedan sa han att A-K också skulle handla, jo sa jag, det tror jag nog att hon ska:) Visst är dom goa med sina små inflik.

Nu har jag packat ihop det mesta, skrivit shoppinglista, lagat kvällsmaten vi ska ha imorgon och nu är det bara förväntan kvar:)

För er som tycker om lite romantiska saker så kan jag tipsa om en jättesöt virkad skål som jag hittade på Tiger, 20 kr! Den är bra stärkt så den säckar inte ihop det minsta.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ohh vad roligt! HAr velat åka dit i evigheter men får aldrig tummen ur ändan :( Ha det så roligt nu töser! KRAM!

A-K sa...

Haha! Han har så rätt söte lille Milo :-)
Nu ska jag få tummen ur och packa!
Ses imorgon och kör försiktigt!
KRAM