måndag, januari 31, 2011

Drabbad av beslutsångest

Ingen kul sjukdom, eller så är den ganska angenäm ;-D Den handlar om vilka gardiner jag ska ha i matrummet. Båda paren är fina och passar in men ändå är det två olika stilar, en lite mer åt stil håller och den andra lite bondromantik. Vad tycker ni?

 Stilfullt
 Bondromantik
 Tillhörande dukar
Ruff stil:) Vår hund Timmie.
Får sällan med honom på bild för han är "rädd" för kameran men idag lyckades jag, han trodde nog jag fotograferade inredningen.

5 kommentarer:

Jost sa...

Svårt val!! båda väldigt fina. Men jag hade valt den helvita med brodyr i mitt hem...

Barn & Inredning sa...

Hej hej!!
Och tack för dina tips om hårfärg osv.
Jag har beställt tid hos Tessan. Imorgon halv 3...whiiii!!
Det blir slinger, sen får hon avgöra om det ska klippas.

Gardinerna: Jo jag tycker faktiskt båda är fina, men i detta rummet hade jag valt de hel vita med brodyr.
Passar super till stolarna & nya mattan.
Du får berätt sen vad det blev.

Vilken sötnos till hund. vad är det för ras??
Visst är hundar ljuvliga...så mysiga!!

Kramar Malin

Barn & Inredning sa...

Frästen beslutsångest är nog en tråkigt nog Kvinnlig sjukdom...som inte går att bota!!

Jag är ständigt i veliga vågen...alltid!!

....sorry var bara tvungen.

Helen sa...

God morgon.
Hoppas du kunde bestämma dig för vilka kläder du skulle ha:-) Tror nog det är första gången jag sett er hund på bild!

Jag skulle ta gardinerna i bondromatik. Just för att det inte ska bli för vitt. Det mörkare i dom går ihop med mattan. Men det vita är jättefina, så jag förstår att det är svårt att välja.

A-K sa...

Vad blev det för tapet till slut i det rummet?

KRAM