måndag, december 06, 2010

Trött

Idag har jag varit trött. Satt på jobb i eftermiddags och var så seg, tycker det är så meningslöst att sitta där för det ger mej ingenting...det är bara jag som ger företaget. Tack och lov att jag bara ska vara där 2½ vecka till!! Jag är nog inne i en lite låg period just nu för håret är totalt livlöst och torr som fnöske är huden, hjärnan seg och jag känner mej tråkig. Tur att förändringar kommer ske.
Har visserligen en förkylning som står i kroppen och det gör kanske sitt. Luften har gått ur mej..phuuu

Over and out för ikväll. Förresten WLC kursen var bra idag med, hade gått upp något hekto men ner i fett och upp i muskler så det gråter vi absolut inte över.

2 kommentarer:

Nettan sa...

Då får vi ju ta och pigga upp dig mamma:)vi ska hitta på något när du är ledig:)

A-K sa...

Jag har gått runt och känt mig "halvkass" i över en månad nu :-(
Fy vad jobbigt det är!
Hoppas att du snart kryar på dig!
KRAM