torsdag, december 23, 2010

Nu vänner!

Nu sitter jag på jobb och har slutfört alla uppgifter jag kunnat samt tömt alla pärmar och annat. Nu ska vi äta tårta och sedan ger jag mej av mot hemmet och lägger PNO som en epok för sej bakom mej. Nu tänker jag svärta ner tungan rejält;-) Fy faaaaan vad in i helvete skönt att lämna detta förbannade skitställe! sudda sudda sudda..hihi kunde iofs svurit mer men jag är ju en snäll flicka:)
Skriver mer ikväll, jag har inte hunnit med något bloggande på ett par dagar men nu ska ajg vara ledig fram till den 1 februari och som jag ska njuta. Ha en fortsatt härlig Lillejulafton på er! Kram

2 kommentarer:

CiliaH sa...

Grattis kära syster :) Bara njut av din ledighet nu och passa på att träffa oss massor ;)

KRAM

A-K sa...

UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!
Jag VET att du är en snäll flicka, och visst hade du kunnat dra i med hårdare ord! Men jag förstår precis :-)
Tack för paket som kom i lådan idag! Filippa får öppna det imnorgon.
Jag gjorde en EFIT igår, men just nu finns ingen ork att lägga in det. Måste städa och greja... men den kommer!

Nu måste vi planera in en övernattning i Ullared!
GOD JUL!
KRAMAR