torsdag, december 30, 2010

Har ju lovat

Nu tog jag tag i saken och provade min nya kappa och tunika så det kom på bild. Jag är impad av alla de OM tjejer som fotar sej själv varje dag och till råga på allt får bra bilder. Jag får nog träna om jag ska utöva modelljobb ;-D Ni skulle bara veta hur många gånger jag fick ställa om kamerans placering för att få med hela mej på rätt ställe....hahah ni hade då garvat ihjäl er, promise! Synd att Jörgen slängde ett kamerastativ när vi flyttade för det hade kommit till användning nu. Ni får hålla tillgodo med dessa bilder och då var dom bäst av ca 40 bilder!
 Odd Molly Eden melton coat lite military, strl 4
Chillnorway Skunk Dress offwhite strl L

2 kommentarer:

A-K sa...

Vad fin du är!
Hihi... "bara" 40 bilder... jag brukar behöva ta många fler få att få några hyfsade ;-)
Både kappan och tunikan sitter perfekt på dig!

KRAM

Helen sa...

God Fortsättning.
Ha, ha, kan riktigt se hur du stressade runt mellan kamera och posering :-)
Kläderna passar jättebra. Har kikat en del i affärer på OM, men det är inte riktigt jag. Har hittat en del andra märken, bla danska Container som jag gillar.

Kram