fredag, december 31, 2010

2010 har snart passerat och 2011 tar vid. GoTT NyTT ÅR!

Januari 2010: Milo hjälper till i köket
.
Ett år till har gått och som vanligt frågar man sej själv, hur gick detta till? Vi har haft ett bra i år och Milo har utvecklats i rasande fart, pratar mycket och bra, hjälpsam, fortfarande lite ängslig och gillar inte stora förändringar, sover hos sin mamma alltid, uttrycker känslor i ord, sover middag 2 timmar i snitt varje dag, har fortfarande blöja men kan gå på potta, dock inte självmant.
Detta var lite om Milo och ska vi ta en kik på mej så har det hänt en del där också. Jag har fått nytt jobb som jag startar på nu den 1 februari, jag har gått ner 6½ kilo och har skaffat med träningskort som jag är dålig på att använda, sker dock en ändring nu i januari. Fått smak för Odd Molly och Chillnorway kläder, på gott och ont;-) Mer underbart har skett och det är att Linette och Besim både har gift sej och fått lille älskade Theo, vårt andra barnbarn och inte bara två har vi, vi har ju barnbarn nummer tre på tillväxt i Nattas lilla mage, Lucas var stolt som en tupp när han ringde och berättade och jag blev så rörd och glad. Vi har också fått en ny underbar tjej i släkten, Pontus blivande sambo Kajsa, en härlig tösabit som jag tyckte mycket om redan första gången jag träffade henne. Jag skulle nog kunna sitta här och skriva en hel roman men det mesta finns ju om man läser tillbaka i bloggen och jag tror inte det roar er så väldigt mycket att jag sitter här och rosar mitt liv:-D Jag älskar er alla på olika sätt och önskar er det bästa och det bästaste i livet!

November 2010: Milo hjälper till i köket

***

Nu vill jag önska er alla ett riktigt GoTT NyTT År, både för kvällen och 2011. Jag är så glad för alla kommentarer jag fått av er under årets lopp, det är ju delvis ni som gör bloggandet till något extra, det ÄR SÅ roligt att läsa era inlägg.

Tack så innerligt mycket!

2 kommentarer:

Jost sa...

Får jag vara först ut på nya året här!!!
och önska er alla Ett gott nytt 2011, Elfas år som hon säjer, hihi.

Har sover nu 3 av 5 möjliga och vi sitter mätta hemma i soffan efter en god middag med massor av annat gott till hos grannarna. Vid tolv sköt vi raketer i blåsten och sen traskade vi hela 25 meter hem. Lagom...
Kram från oss i Knipered

A-K sa...

God fortsättning!
Ja, jösses vad fort tiden går! Man hinner inte riktigt med...
Härligt att sammanfatta, det ska jag också göra!

KRAMAR