tisdag, december 28, 2010

Bloggpyssel

Ja som ni säkert ser så har jag gjort om i bloggen, jag har ju lite svårt att bli nöjd och så var fallet denna gången också. Nu har jag iaf fått det lite behagligare här inne och känner mej skapligt nöjd med min header.

Milo har sovit i vagnen lite mer än 2 timmar och under tiden har jag gjort scones på dinkel fullkornsmjöl, gott vill jag lova! Maken och jag fikade i lugn och ro och bara det är ju mysigt, nu menar jag inte att jag inte vill ha Milo med vid fikat utan att det ibland kan vara skönt att sitta och prata i lugn och ro utan att springa och hämta papper för att torka upp eller mer prata med Milo än maken, ja ni förstår säkert själv.
Invigning av julklappen vi fick av Pontus och Kajsa, Bodums temuggar med tesilar man sänker ner i muggen och som sedan hänger på kanten. Rekomenderas för dom var väldigt goda att dricka ur.

Sedan satte jag mej med bloggpysslet och nu får det vara bra nog för denna gång:)

Så nu rör sej vagnen...see you!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bodums muggar är jättefina. Finns så många härliga färger.
/Pia