måndag, november 22, 2010

Vår hemmadag

Vi har gjort lite blandat idag. Hade en idé om att börja julstäda som tyvärr inte blev som jag tänkt. Milo har behövt underhållning det mesta av hans vakna tid och när han väl sov så blev jag dålig i min mage, kramp i magmunnen som det heter. Då finns bara en sak att göra, upp med magens innehåll och vila, inte så spännande precis. Milo sov middag i tre timmar och det får jag tacka för i just detta läget. När Jörgen kom hem så kände jag mej bättre och Milo vaknade, vi mös i soffan en bra stund och sedan fick jag göra vid mej för det var dags för WLC kursen.

Milo hade feber nu när han skulle gå i säng så imorgon tar Jörgen en vab dag. Trist när det är dessa sega förkylningar som inte vill ge med sej. Hoppas han är bättre imorgon så vi kan återgå till det normala.

Mina tradera auktioner har rört på sej lite 4 st på köp-nu, Molo regnbåge för 799 kr, det är jag jättenöjd med. Imorgon hoppas jag få hem lite nyshoppat i brevlådan. Nu ska mamsen krypa i säng och sova gott! Nattnatt

1 kommentar:

HUSnrNIO sa...

Trist med sjuka barn. Hoppas han kryat på sig och att ni får en trevlig tisdag.