onsdag, november 24, 2010

Bara shopping..nästan

Idag har Milo varit på dagis, han blev överlycklig över snön som låg ute i morse och ville åka pulka på dagis. Jörgen hämtade honom för jag fick ett möte efter arbetstid som jag inte var helt beredd på, dock positivt:)...checka: Gör om mej;-)

När jag kom hem frågade jag Milo om han hade åkt pukla men nej det hade han inte och han hade inte byggt någon snögubbe heller, sa han, sötnosen! Dom hade varit ute så snön hade han ju fått leka i.

Igår fick vi hem alla prylar från Zelected by Houze och jag är helnöjd med mina köp, här visar jag det jag själv skulle ha och julklappar visas inte innan jul, hemlis ju!
Nu ska jag bara införskaffa lite tjocka snygga ljus, kanske dags för ett Ullaredsbesök.

Nästa shopping är till Milo
Katvig pants och tröja i brunt/turkos, beigemelerad tröja Katvig, svarta Rockefella jeans, blå Katvig velourbyxor och två par strumpor. Nöjd med allt!


Nästa köp....;-D en snorig smutsig pojke på snart 2½ år, Ja honom tar vi!

Det märks att det varit dagisdag för Milo var trött vid 19.30 så han fick putsas till lite och stoppas i säng, somnade relativt snabbt, 20 min.

Sitter här och har beslutsångest över denna datorn, den behövs formateras för den är seg och dryg men det är ju så jobbigt och fixa till allt igen. Har ifs flyttat över en massa till den externa hårddisken men ändå. Man borde ha en datanörd till hjälp......undras om någon av sönerna är proffsiga? eller om jag själv kan lika mycket. Pontus kommer hem en sväng imorgon så jag får fråga honom om man kan snabba upp utan att formatera om. Nu kilar jag över till blogg nr 2..Gör om mej...see some of you:)

4 kommentarer:

CiliaH sa...

Datornörd finnes i Ugglehuset lånas ut till kostnad av en kopp kaffe och snacketolva ;)

A-K sa...

Vilken fin shopping du gjort!
Skönt att Milo är såpass frisk att han kan gå till dagis!

KRAM

Helen sa...

Skönt att Milo kunde gå på dagis. Det märks att dom saknar det när dom måste vara hemma.
Ljuslyktan var kanonsnygg!
Oh, vad jag älskar kombinationen brunt och ljusblått på kläder. Kör jag med själv oxå :-)

Min dator har några år på nacken och den är supersegheten själv. Det får nog bli en ny dator som familjejulklapp i år.

Kram

Helen sa...

Hur hittar jag din andra blogg?