måndag, november 22, 2010

Bakslag

Godmorgon vänner! Här sitter jag i morgonen tystnad, en shake är avklarad och kaffet står och rinner ner.
Milo har haft hög feber inatt, hur hög vet jag inte med han har leget intill mej och hans andning har varit jobbig, stötig andning som dom ofta får vid hög feber.
Barnpassning en måndag är kört för mamma har fullt upp om måndagar och Linette kan ju inte ta en sjuk lillebror. Jörgen kunde säkert varit hemme men eftersom läget är som det är på mitt jobb så lade jag inte ner min själ i att ordna något. Milo behöver sin mamma när han är riktigt dålig.
Imorgon får jag se om jag kan få lite hjälp för annars blir jag själv stressad på jobb, måste ju trots allt sköta det jag har att sköta innan jag slutar.
Nu har sonen sovit i 12½ timma...undras när han ska vakna? Lite kaffe hinner jag nog med :) Ha en bra dag alla!

1 kommentar:

A-K sa...

Stackars lille Milo som är så dålig.
Filippa var supertrött igår när jag hämtade henne på dagis, somnade i bilen vid 17-tiden när vi skjutsade Felicia till pianospelningen. Hon sov vidare när jag bar in henne. Hon vaknade till i natt mellan kl 02-03 men somnade igen och jag fick väcka henne kl 7.30 imorse. trodde faktiskt att hon blivit sjuk igen, men imorse var hon pigg och kry.
Hoppas att Milo kryar på sig snart!

P.s Hoppas jobbet fattar vilken fantastisk lojal person de går miste om! D.s
KRAM