söndag, november 07, 2010

Lördag, party party

Hann inte med att skriva under gårdagen så jag fyller på med ett sent inlägg här.
Vi körde iväg och handlade jeans till Jörgen på förmiddagen, bunkrade även upp med lite strumpor till honom. Jag köpte ett par nya grå tjocka strumpbyxor för nu är jag trött på att köpa dessa kraftiga nylonstrumpor som kostar runt 100 kr och går sönder ganska så snabbt, det räcker ju att man fastnar någonstans så är den hundringen borta.

Milo leker Batman med capen som jag har när jag färgar håret:)

När vi kom hem tog jag Milo i vagnen och gick en promenad. När han sov satte jag mej med en bok i soffan och kopplade av, så skönt. Jörgen satt vid datorn och det var nog tur för annars hade jag nog per automatik suttit där. Ibland är det skönt att slippa denna dator som ibland blir ett tvång när man är sysslolös.

Mammas lille utomjording, Milo provar Alexandras hjälm.

På kvällen skulle vi hem till min syster Heléne för hon fyller år i veckan och ville bjuda på mat och annat gott(som jag lät bli). Vi hade en kanontrevlig kväll och när man har trevligt så går tiden fort. Vi körde inte hem förrän vid 23 tiden och då var Milo trött men eftersom han aldrig blir gnällig så märker man inte av klockan.

En söt rumpa:) Gammelmormor och Theo.



1 kommentar:

A-K sa...

Härligt med party på lördagen!
jag håller med dig om att man tröttnar verkligen på att köpa dyra strumpbyxor.
Sötaste lilla utomjordingen!

KRAM