söndag, november 21, 2010

Lugn söndag

Vi har haft en mysig söndag utan planer eller något direkt farande. Jo Milo och jag körde och handlade lite mat och blöjor i morse. När vi kom hem så tog jag en promenad så Milo fick sova i vagnen. Han hostar en hel del och då är det bra att stå ute och sova. Ögoninflammationen är nästan helt bra men jag är osäker på hur pass det går att komma till dagis imorgon, får se hur han är imorgon bitti.
Milo sitter och leker med sin porslinsservis.

Vad är så detta? Ja ni, det är skelettet till en lekstuga som maken ska bygga i vinter. Tur att vi har ett dubbelgarage! Den ska iofs byggas i sektioner som sätts ihop på plats i trädgården. han är så oerhört duktig min älskade make!

Odd molly Continent x-stitch

Mammashopping. Milo har fått en hel del kläder som shoppats i veckan och nu var det min tur. Jag hade lagt denna i min Tradera bevakning för ja ghar aldrig ägt en sådan här men länge önskat en. Nu kom det ut en i färger som jag gillar, blå/vit och i rätt storlek, samt knappt använd. Blir säkert snygg till jeans.

Nu ikväll har jag lagt ut en hel hög med Tradera auktioner, har en hel del kläder som ligger och väntar på att flytta. Det är inte lönt att spara till Theo, han lär få en hel del ändå:-)

Inga kommentarer: