tisdag, oktober 26, 2010

Vård av sjuk mamma, finns sådant?

Usch vad förkyld jag blivit. Rösten är absolut inte vad den ska vara och hängig som attan. Satt på jobb och plågades runt middagstid och var på väg hem men så dök det upp lite akuta uppgifter så i med ett par panodil så klarade jag mej till tre. När jag kom hem kröp jag i säng en timmas tid och sedan in i ett hett bad. Nu känns det lite bättre och jag ska nog klara jobba imorgon också, envis som en åsna ibland.

Milo på väg ut i garaget för att hjälpa pappa fixa en kompressor. Han ser så viktig ut
Vardagarna är ju som vanligt här och Milo kommer i säng runt 20,00 och somnar som oftast en halvtimma senare.
Fick ett mail som var lite spännande här innan och det är kopplat till min hemlis;-)

Kram alla goa vänner!

3 kommentarer:

CiliaH sa...

Usch då, krya på dig!

Kram

Helen sa...

En riktig lite handyman. Självklart att Milo måste hjälpa pappa fixa. Trist att du oxå blivit dålig, jag harklar lite fortfarande men preppar med lite näsdroppar.

Grrr hemlisar, jag som är så nyfiken :-)

Krya på dig
kram

A-K sa...

Ja, Milo ser riktigt viktig ut.. som han var på väg på ett mycket viktigt uppdrag :-) Vilket det såklart också var!
Hoppas att du kryar på dig snart!
KRAM