söndag, oktober 24, 2010

EFIT 27 månader

Här kommer vårt något försenade EFIT, skuller på en arbetande mamma som inte hinner med mitt i veckorna + lite glömska;-)
09,00
Vi vaknade vid 08.15 och gick upp och åt frukost, efter det satt Milo och åt ett äpple och tittade på barnprogam en liten stund tillsammans med sin pappa.
10,00
Påklädd för att vi ska ge oss iväg till Skånes Plantor för att titta på några träd eller annat som kan stå längs staketet i vår trädgård. Vi vill få det lite insyndskyddat.
11,00
Framme i Staffanstorp
12,00
Exakt samma typ av foto för nu är vi ute i bilen igen och kör vidare till Flyinge plantshop.
13,00
På väg hem från plantskola nr 2 och nu orkade vi inte köra och titta på fler ställen för det har regnat hela tiden och de flesta har ju träden utomhus och så kul är det inte att gå och titta och fundera. Nej hem och få en kopp kaffe och något att äta. Milo sov vidare i vagnen ett par timmar.
16,00
Så här ser det ut när man ber maken fotografera medans jag var och handlade en underklänning och ett set badlakan. Mataffären fick också ett besök, lika bra när man är iväg.

18,00
En vägg hemma hos mormor, de minsta barnbarn och barnbarnsbarn, ska fyllas på:)
19,00
Ett litet hopp i timmarna för jag glömde fotografera. Kl 17 var vi bjudna på kvällsmat hon mina föräldrar och sedan drack vi kaffe och pratade om lite allt möjligt. Min syster och systerdotter kom förbi så dem fick vi också snackat med en runda.

20,00
Hemkomna från mormor och morfar och det första Milo gjorde var att lägga sitt pussel han fick i lördags. Ett litet träpussel med en hund och katt som han själv valde. Gurkan fick han hos mormor och den var slut när han gick i säng, en hel gurka!
21,00
Trött Milo får vällingen i soffan, det är nya rutinen. Efter det gick han i säng och somnade snabbt, han mamma somnade visst också en stund;-)
22,00
Milo sover och jag visar min underklänning i grått som jag köpte på Joy, det blev snyggt ihop. Lite slapp spets upptill men det fixar jag lätt till, den vill gärna lägga dej ner så att säja och det är ju inte snyggt.

1 kommentar:

A-K sa...

Tack för att jag fick följa med på er dag :-)
Jag gillar Jörgens foto när du var iväg! Hihi... kakpåsen har kommit fram när mamma är iväg!
Inte illa att sätta i sig en hel gurka.
Jättefin underklänning du fick tag i!
KRAM