måndag, oktober 04, 2010

Smaka

n rolig kommentar kom från Milo när han stod och tittade på reklamen på TV ikväll. Reklam för Zonic snuspåsar för dem som ska sluta röka. Jörgen har ju slutat med hjälp av dessa. Milos kommentar var - Sånt får jag inte äta, "snooze". När han säjer snus så uttalar han det precis som när man säjer snooza:)
Vad han däremot fick äta var en provsmak av en minikaviartub som Jörgen hade med hem idag, smakade nog sådär för han testade bara några gånger och sedan fick vi den igen.
Har ni fått någon kanelbulle idag, vi fick på jobb tack vara Lenas initiativ, hon är en klippa:)

Ni som har blogger, har ni märkt av en försämring när det gäller att lägga in bilder, det tar en evighet att få in dem i min dator iaf. Ofta får jag stoppa överföringen och göra om det, då kan det gå lite snabbare.

1 kommentar:

A-K sa...

Visst är de härliga de små med sina kommentarer!
Nu har jag missat en massa här i helgen ser jag, bäst att läsa ikapp!
Jag håller med... det tar evigheter att föra över bilder nu!
KRAM