måndag, oktober 11, 2010

Glad över många saker

Idag har jag haft en sådan glad och uppspelt dag och dessa dagar älskar jag för livet känns så mycket lättare. Jag tycker att det har tyngt mycket på mina axlar under de senaste månaderna. Tänker då på jobb. Nu har det inte skett några förändringar där men jag har utövat konsten att inte tänka på det så mycket.

Jag har varit på min nya kurs idag och den handlar om att jag ska ner i vikt och må bättre. Detta var en mycket positiv upplevelse med proffsiga människor och på en mycket bättre nivå än WW(inget ont i dem men det passar inte mej)
Jag är så glad över att jag gick dit och känner mej upplyft:)

När jag kom hem så hade maken somnat Milo, det har jag nog aldrig råkat ut för tidigare och bara det kändes faktiskt bra:) Jag känner mej ju lite låst ibland.

Sedan måste jag bara få ösa över min glädjekänsla för ett par av mina väninnor som har varit så oerhört snälla och gett lille Theo gåvor, ni är bara så goa. Jag blir så rörd över att ni ger min dotter och svärson presenter till deras lille son! Det är, det är bara så rart av er! Förresten så kan ni läsa Linettes blogg nu, den ligger som en länk bland mina bloggfavoriter, Nettans blogg.

Inga bilder på sonen idag, det tar vi igen imorgon. Oh ja då ska jag på ett inredningsparty, ska bli kul!

1 kommentar:

Helen sa...

Gud vad kul att viktmötet var bra. Det behövs "duktiga" personer som kan förmedla peppning.
Skulle oxå vilja bemästra konsten att inte tänka på jobbiga saker. Jag är en sån som gärna ältar alldeles för mycket. Men jag jobbar på det nu.

Kram från oss

Perfekt att Milo kunde somna med pappa. Det får du nyttja fler gånger :-)