tisdag, oktober 12, 2010

10 saker som gör mej skogstokig

Nu har jag antagit utmaningen min syster själv har utfört. Blir inte helt lätt men jag får kanske fylla på under kvällen. Jag har ju lite svårt att bli just skogstokig, blir sällan arg men kan bli irriterad.

  • När chefer inte respekterar sin personal
  • om man ska utföra ett ärende per telefon och man blir skickad runt till mer än 3 personer
  • om det är fel vecka i månaden och här är för stöktigt
  • när maken inte förstår vad jag är irriterad över utan att behöva tala om det..*visst borde män kunna läsa oss utantill;-)*
  • när jag inte tar tag i saker direkt och sedan står i sista stund med allt det som borde vara fixat
Gahh vad svårt! Jag får tänka vidare. ....då fick jag till två punkter till men nu har jag korvstoppning i hjärnkontoret och kommer inte på mer. Kör på med ett annat vanligt inlägg istället.

Inga kommentarer: