onsdag, oktober 20, 2010

En helt vanlig dag

Borde ha gjort en EFIT men det funkar inte så bra när vi jobbar. Jag får göra helg EFIT som förra gången.

Vi har inte gjort många knop idag, vi ringde Nettan och Besim för ett besök men dom var inte hemma. Vi åt middag vid fem tiden och sedan dammsög jag. Milo och Jörgen lekte lite och läste böcker under ett täcke. Det är Milos nya favvo sysselsättning att tälta och läsa bok, dock inte så lätt att se där under och ganska syrefattigt enligt oss.
Fick svept ihop ett GI bröd också. Hade smått abstinens en stund i kväll och då kom rostade salt sojabönor till min räddning, usch får sådana attacker, döjobbiga. Hade en på jobb också, försökte med frukt och te vid det tillfället. Summa sumarum, jag har klarat mej igenom denna dag också. Nu har jag varit kak/godis fri i 1½ vecka och bara det är en prestation...bra jobbat Mie, keep up the good work;-)

2 kommentarer:

A-K sa...

Heja vad bra! Vad duktig du är!
Jag har ju "bara" hållt på i tre dagar än så länge, men fungerar jättebra :-)

Jag kan tänka mig att det blir syrefattigt där under täcket :-)

KRAM

A-K sa...

Jag igen...
Hur är Småfolk overallen i storleken?

KRAM