lördag, september 04, 2010

Till salu

En småsjuk son till salu;-)
Nej inte sonen men om någon är intresserad av ett par Imps & Elfs jeans i strl 92 så tänkte jag sälja vårt ena par, jag köpte ju två par av samma modell men i två olika storlekar men strl 92 sitter lite för tajt på Milo, han är lite för grov i kroppen. Dom är jättemjuk och jättesnygga på, nypris 599 kr, jag köpte dem på 50% men säljer dem för 200:-, kan skicka dem gratis med post. Dom har blivit tvättade en gång men enbart använda en timma.
Här är dom.

Igår var Milo småsjuk, förkyld och då är det ju så synd om honom. Jag nattade honom och somnade själv så jag var inget roligt sällskap för maken igår. Smått orolig natt men många hostningar och snörvlig täppt näsa.
Jörgen och hans två bröder från Danmark är här idag och dom har kört på tractorpulling så jag och Milo roar oss själv. Jag höll honom vaken så länge jag kunde för att vi skulle köra och shoppa tillsammans med Linette. Milo somnade i bilen men när vi skulle av bilen vaknade han för en gammal klasslamrat kom fram och hojtade, men är det inte Marie! Jo det var det ju, kul att träffa henne, verkligen men inte så kul med en son som sovit middag 20 minuter. Just nu är han tillfälligt lugn men annars har det var pip och gnäll hela eftermiddagen. Helt fel tid att sova på nu så jag står ut.
Linette handlade en topp och en kofta till sej själv men jag kom bara hem med mat:( Fast jag har ju shoppat ganska mycket i denna månaden så det var ju bara bra.

Har köpt en omtalad overall på Tradera, behövde ingen men det blev så ändå. Hummel ska ha bra overaller och lila är ju en härlig färg vintertid så här klickades hem en för 400 kr.
I förmiddags så var det ett barnprogram på Barnkanalen där dom dansar och sjunger, det fångar Milo.
Han är så söt där han står och vickar på rumpan och följer handrörelserna.

Nähäpp, här luktar prutt, dags för blöjbyte. Det är värsta stanken vid förkylningar.

2 kommentarer:

WWmor sa...

Hej! Jagköper gärna jeansen, men självklart betalar jag portot!! Hör av dig med ditt kontonummer om byxorna finns kvar.
Kram och godnatt

Helen sa...

Trodde först du menade Milo :-)
Här behöver vi jeans med mudd/resår nertill då leo är lite kort i rocken. Köpte två par på Lindex i 92 då jag hade 2 stycken 25 % -rabattkort. Men de är för stora ännu.

När Leo är dålig så vill han bara ha välling och då luktar blöjan därefter, Bläää.

Hoppas Milo kryar på sig

kram