tisdag, september 07, 2010

Snusa mamma

Parfymer köper jag mycket sällan, jag har ett gäng men tycker inte om när man doftar mycket så det blir bara ett sprut i luften som jag "går" in i:) Hänger ni med? Med andra ord så har jag mina olika sorter ganska länge och jag har 6 sorter med denna jag köpt nu. Fick ett tips via en av A-K's bloggväninnor och hennes beskrivning av doften tilltalade mej så jag åkte och doftade på Kicks och det var inte svårt att ta ett beslut, den är helt underbar och jag kan inte sluta lukta på min handled, den blir nog en drog för mej känns det som. Helt sjukt underbart mjuk och ren doft!

Idag ville vi umgås hela familjen så maken lät bli att gå ut och jobba med marksättningen. Vi ringde mina föräldrar och for dit för att umgås och äta en god middag. Vid åtta var Milo tröttig så vi åkte hem och stoppade honom i säng.
Dessa små strutar hade mormor köpt på Citygross och sådana får vi nog handla hem för dom är perfekta i storlek till små glasstroll. Undras om inte Hemglassbilen också har ministrutar, har för mej jag har sett det någongång.

På måndag ska jag ha mitt Meandi party, glöm inte komma då:) Jag har tagit ledigt på måndag för jag längtar efter en dag ihop med Milo utan krav och där man kan gå och småfixa lite, köra och handla mat och gå en långpromenad när han ska sova middag. Visst kan man göra det på helgen men att få vara ledig en vardag smäller högre:)

5 kommentarer:

A-K sa...

Jag håller med om Clean-parfymerna, de doftar ljuvligt! Jag har flera stycken olika :-)

Vilken mysig eftermiddag/kväll ni fick! Skönt att få en hemmadag med Milo på måndag.

KRAM

WWmor sa...

hej vännen,

Jeansen är provade.. .. ps, se vidare min blogg.. !!

Jag bara älskar CLEAN!! jag har säkert 6 olika sorter!! Alla doftar bara fräscht och rent, inte tungt och konstlat!!

spännande med meandiparty!! Jag hoppas få gå på ett lite närmare.. hihi..

kramis..

GILO sa...

hej ,fin flaska och doftade gott. det är mysigt emellanåt att äta middag ihop och man måste få oväntat besök ibland så det tas ifrån frysen,ha ha. hoppas dagen varit bra för er alla idag,jag har haft tankarna flera gånger till Linette ,jag får ringa henne imorgon. krama Milo och natti.

Anonym sa...

Åh bara för det så beställde jag också hem den nu,.....tvungen ju ha ha! Hoppas nu den doftar riktigt gott men har testat dem förut o alla luktar så rent o gott vill jag minnas:) kRam Kram H

Anonym sa...

Hej syster!
Nu har jag ju yrat till det igen. Sorry att jag inte meddelat att jag inte kan komma på partyt...
Hoppas ni får en bra kväll med mycket trevlig shopping ;-)
Kram - Annika